Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

12 Mac 2012

Surprise Birthday Party Untuk Bos

Assalamualaikum and selamat malam..


Lambat betul aku update malam ni. Hehe. Tiba-tiba je kan aku jadi rajin nak update blog. Padahal dua tiga bulan kebelakangan ni, punya la malas. Blogwalking pun dah lama tak buat. Pelawat blog ni pun makin lama makin berkurangan. Iklan pulak dah berkurun tak naik-naik nilainya. Hehe. Teruk betul aku ni kan? Macam mana la nak jadi blogger tegar kalau macam ni. Tapi takpe. Mood blogging aku dah datang balik. Lepas ni , aku akan update selalu macam sebelum ni. InsyaAllah..


Actually harini ada surprise birthday party untuk bos aku kat pejabat. Aku sendiri pun tak tau plan dorang untuk sambut birthday bos ni. Mengejut kot. Tau-tau dah ada yang pergi beli kek and kfc. Staff tak ramai harini. Ramai ambik cuti. Tapi tetap meriah yer. Dah, tak payah bebel panjang.. Jom layan gambar je. Hehe. 

Sedap kek ni! Hehe
Makanan tak banyak sebab ramai staff yang cuti.
Surprisekan bos depan pintu masuk. :p


Kak Suhana yang suka sangat posing. Huhu
 

Nota Cik Rimau : Lagi 5 hari cukup la umur Cik Rimau 23 tahun. Tuanya! Huhu. Oh ya. Lupa pulak. Harini jugak bos Cik Rimau yang comel tu (Cik Kema) selamat melahirkan anak sulungnya. Baby girl yer kawan-kawan. Tahniah and semoga jadi mama yang baik.. :p Geram tengok anak dia. Comel!


4 ulasan:

kay_are berkata...

23 tahun? memang tua pun.. =P ape pun memang semangat wat parti hari jadi bos tu ye.. meriah!

ayie berkata...

wah lapa tgok kfc

Cik Rimau berkata...

amboi.. suke2 je ek kr kate cik rimau tua.. huhu.. kr ag tua.. hak3.. besday tu cik rimau tau pon da last minute.. dorg buat mngjut.. bos pon trkjut.. :p

Cik Rimau berkata...

ayie usha kfc je ek.. haha :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...