Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

14 Mei 2011

Akhirnyaaaa..

Assalamualaikum and selamat sejahtera..


Aku sekarang ni kat office. Menyiapkan kerja sikit. Saja curi masa sekejap untuk update. Actually aku tengah geram ni. Aku rasa korang-korang yang guna blogspot pun mesti rasa geram jugak kan? Macam yang kita semua tau, semalam blog tak boleh nak log in. Nak komen pun tak boleh. Setakat boleh baca je. Sudahnya seharian la aku tak membebel. Rasa macam tak best je bila tak boleh nak membebel kat blog. Even setakat nak merepek je. Kuat betul penangan blog ni kan?? Hehe.


Hurmmm.. Walaupun dah boleh log in harini, aku tetap rasa marah dekat blogger.com. Ada ke patut buang entri aku yang  baru tu. Penat tau tak nak taip entri baru. Huhu. Sedap-sedap je nak terminate. Ganti balik!!! Haha. Gila pulak aku ni kan. Ok la. Nak siapkan surat pergerakan gaji ni. Papai. Malam karang merepek lagi.


Nota Cik Rimau : Cik Rimau sorang je perempuan yang datang OT harini. Nasib baik la Cik Rimau bawak adik Cik Rimau temankan. Ada la jugak kawan.

4 ulasan:

iwan_dextrous berkata...

tu lah pasal..hihihi..

Mohamadazhan.com berkata...

pekerja yang berdedikasi =)

Cik Rimau berkata...

iwan : huhu.. tau xpe.. geram ag ni tau.. :-)

Cik Rimau berkata...

azhan : haha.. mane de la.. ade kerja.. kena la datang office.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...