Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

09 Mac 2011

Bisakah Hati Ini Difahami?

Aku bengang and marah dengan diri aku sendiri. Aku kadang-kadang tak faham dengan diri sendiri. Kenapa lately ni aku asyik nak marah je. Ada masalah sikit je, mula la nak melenting. Kenapa dengan aku ni? Hurmm..

Aku bukan takde best friend untuk share masalah. Ada je. Cuma aku sendiri pun tak tau apa masalah aku. Haiiisshh.. Nak luah pada orang pun, aku sendiri pun tak tau nak explain apa aku rasa. Ada gunanya jugak blog ni kan. Boleh luahkan perasaan. Terima kasih blog. Aku sayang ko. Huhu.


Nota Cik Rimau : Kepada sesiapa yang baru je lagi jejak kaki ke blog ini, suka Cik Rimau nak bagitau. Ini blog personal Cik Rimau. Cik Rimau malas nak tulis diari. Sebab tu Cik Rimau cerita semua kat sini. Tapi bukan semua benda personal Cik Rimau cerita kat sini. Cik Rimau harap semua faham ye.. Maafkan Cik Rimau sebab malam ni agak senget and emosional sikit. Betul la kot orang kata orang yang lahir bulan Mac ni suka moody.. Buktinya Cik Rimau ni ha. Huhu.

18 ulasan:

heliantuse berkata...

Pernah melalui fasa tu. Tiba-tiba rasa kosong atau serba tak kena, tapi tak tau sebab. Banyakkan bersabar dan buat perkara yang boleh buat kita lupa apa yang kita tengah rasa. insha Allah, ia akan hilang nanti...

FadhDeela berkata...

biasa la tu..selalu gak rasa mcm tu..ape yg pentingg coooooll!! :P

Meh singgah: Anda Stress!! Meh Baca nie!!

Fadzli Amir berkata...

Luahkan je...blog ni bukan org lain punye....kita sendirik yg punye.....at least ada gak org yg nak tolong coolkan....

Saya Nina Syakira berkata...

takpe cik rimau yg comel citer je nina bace je ni haa heheheh :) chill ok

Unknown berkata...

ayooo cik rimau...perasaan ini pernah terjadik kat atok gak kadang2...jalan penyelasaian, atok amik cuti panjang p jalan2...x kisah jalan mano...tp selalu atok balik kg

Cik Rimau berkata...

heliantuse : tu la pasal kan.. tibe2 lak rse kosong mcm tu..

Cik Rimau berkata...

fadhdeela : yup betul tu.. hehe

Cik Rimau berkata...

Fadzli Amir : tapi tak sume benda perlu cerita kat sini kan.. hehe.. pape pon tq ye.. :-)

Cik Rimau berkata...

Budak Giler Cadbury : haha.. ape panggil rimau comel lak nie.. bodek ke pe ni ha.. huhu

Cik Rimau berkata...

Atok : oh.. kirenye bukan Cik Rimau la yg dah xbetul ke ape ke.. hehe.. xbole la cuti panjang mcm atok.. keje byk.. huhu.. balik kg ye.. miss my kampung la.. atok nie.. buat org rindu kg lak.. huwaaaaa

amry berkata...

cik rimau...banyak2 bersabar k...biasalah tu...hidup....

Cik Rimau berkata...

Amry : baik encik amry.. hehe.. tp itu smlam la.. tibe2 je rase kosong.. hehe

muny lily berkata...

perubahan hormon kot..saba ye cik..smga snyum sllu smpai nmpk gusi :)

Cik Rimau berkata...

ahaha.. lain macam je ayat cik lola ni.. takde kena mengena la.. semalam mereng sikit.. hehe

rj Etika berkata...

hah...nasib baik ade blog. kan boleh cite kat blog. :)

Cik Rimau berkata...

hehe.. memang la kan.. tp xbole gak cite sume bnde.. huhu

kay_are berkata...

xpe2.. macam2 tujuan orang wat blog ni.. so ikue ske sendiri je.. g pun, blog cik rimau, ikut ske cik rimau r kan? ^^

Cik Rimau berkata...

Hehe.. tau xpe.. hik3.. but still xbole cite sume bnde.. kan kay_are???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...