Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

23 Februari 2011

Follower Harimau Dah 100 Orang?? Biar Betul..

Selamat petang semua.. Aku tengah layan drama kat tv ni. Tak berapa nak menarik sangat pun. Sebab tu aku on laptop, menghadap blog. Ada jugak faedahnya. Hehe.

Ok.. Nampak kan tajuk aku yang agak poyo tu? Hehe. Aku tau, mesti ada yang kata aku ni kaki kepoh. Baru seratus pun nak bising macam ada beribu-ribu follower. Takpe. Aku tak marah kalau ada yang fikir macam tu. Aku happy sebab tak pernah sangka akan dapat follower seramai ini. 50 orang pun aku tak pernah sangka akan dapat. Ini kan pulak 100 orang. Sukanya!!!

Hurmm.. Aku sedar blog ni blog syok sendiri. Asyik cerita pasal aku je. Takde informasi langsung. Tapi tak kisah la tu semua. Korang sendiri pun tau apa tujuan asal aku buat blog ni. Kalau tak tau jugak, baca kat siniNuffnang tu pulak aku saja-saja je nak try. Saja gedik nak jugak ada macam korang semua. Hehe.

Apa-apa pun, terima kasih yang tak terhingga pada korang semua yang sudi singgah, baca, komen and follow blog aku. Korang buat aku semangat nak tulis entri baru setiap hari walaupun setakat cerita-cerita pasal diri aku sendiri je kat dalam ni. Happy la sebab ada jugak yang sudi singgah and komen entri-entri kita. Hehe. Terima jugak kepada blogger yang dah mencukupkan jumlah 100 follower tu ye. Korang mesti kenal dia sape. Sape lagi kalau bukan Tengku Nizam



Nota Cik Rimau : Psssttt.. Cik Rimau baru tukar background hutan rimba ni. Tak tau la pada korang cantik ke buruk ke. Tapi Cik Rimau suka simple-simple je. Sebab tu Cik Rimau pilih basic template je.. Hehe. Ada cadangan lain tak??

6 ulasan:

Encik Peluang berkata...

tak kisah syok sendiri janji layan..hehehe

Sedikit Tips Blog Kepada Blogger

Cik Rimau berkata...

hehe.. nnt org kate cik rimau ni poyo.. sikit2 cite hal sndri n hal office je.. hik3

ayie berkata...

tahniah cikrimau..teruskan berblog :)

Unknown berkata...

atok yang ke 103
^_^

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

blogger tegar nih ... hehehe! btw, tahniah ek ... teruskan berblogging! :)

http://keyrillaugustine.blogspot.com/

Cik Rimau berkata...

Ayie : Tq incik ayie.. hehe

Atok : uik.. follow rimau eh.. tq2..

Keyrill : Hehe.. mane de la.. Ni tgah rajin.. datg malas nnt bersawang kot blog nie rimau xjenguk.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...