Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

21 Februari 2011

Isnin.. Kenapa Aku Tak Suka Kau??

Salam and selamat pagi semua..

Aku baru je 20 minit sampai office ni. Tak ramai lagi yang dah sampai. Yang masuk 7.30 pagi semua dah ada. Yang masuk pukul 8 pagi pulak baru ada dua orang. Mungkin semua terkena virus malas di pagi Isnin. Kesian Isnin. Tak pasal-pasal semua orang tak suka termasuk aku. Hehe.

Aku boring ni. Rasa takde mood je nak kerja. Mujur jugak pagi tadi senang je nak bangun. Minggu lepas liat betul bijik mata ni nak bukak. Huhu. Bosan bosan. Semua hal sendiri ni. Ada yang tengah check email. Ada yang tengah baca paper. And ada jugak yang tengah main game sementara menunggu nak turun beli sarapan. Aku pulak? Tiba-tiba rasa nak marah. Haha. Kenapa? Entah. Angin berubah bila dah sampai kat tempat duduk ni kot. Kih kih kih.



Nota Cik Rimau : Cik Rimau nak turun sarapan ni. Ada sesape nak ikut??? Hehe.

8 ulasan:

Unknown berkata...

wah wah wah cik rimau....asal isnin yo tak suko...asal tak suko yo ari isnin...kesian ari isnin...


atok pun tak suko isnin!
larikkkkkkkkkkk

Saya Nina Syakira berkata...

nina pon tak suka hari isnin -.-

Bahulu Studio berkata...

asal jer tiba isnin.aku sibuk bebenor..dari pagi to ptg.

Qaseh Dalia berkata...

muehehe kerja dgn semangat !

Cik Rimau berkata...

Atok : bese la tu tok.. isnin hari plg malas nak bangun pagi.. memikirkan byk keje kt ofis.. eceh.. kate org.. atok pon same.. haha

Budak Giler Cadbury : Hehe.. Mesti sume alasan same kan..

Bahulu : sibuk dgn kerja ke bahulu oi?? hehe

Qaseh : semangat?? adeh.. isnin je semangat ilang ntah ke mane.. hik3

Meteoragurlz berkata...

ko mmg semua pon malas...hahahaha..jgn terkam aku tauuu..

eyna azmi berkata...

cik riamu ... kalau ari jumaat mesti cik rimau suka kan?

Cik Rimau berkata...

Ila : er.. bukan ko yg malas.. haha.. BOSSSS!! TENGOK ILA NI BOS. BERBLOGGING KAT OFIS. Haha.

Eyna azmi : Hehe.. tipu sgt la kalau xsuke.. cik eyna pon msti suke kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...