Followers

MAKLUMAN! MAKLUMAN! MAKLUMAN!

Untuk makluman semua yang masih sudi membaca blog Cik Rimau, mulai 26 Ogos 2013 ni Cik Rimau akan mula post entri novel hasil tulisan arwah adik. Ada sesetengahnya dah siap ditulis. Ada jugak yang baru siap separuh jalan. InsyaAllah Cik Rimau akan cuba habiskan novel-novel yang tertangguh tu. (Ada sesetengah novel ditulisnya hasil idea Cik Rimau. So, maybe boleh tolong sambung.) Harap korang enjoy. Kalau ada sebarang kritikan dan komen untuk penambahbaikan amatlah dialu-alukan. :-)

11 Januari 2011

Aku Bosan

MySpace Hehe.. Actually harini takde apa sangat pun nak diceritakan. Tapi tangan ni ha, gatal jugak nak menaip. Huhu. 


Hurm.. Kat ofis tadi pun tak banyak sangat benda best yang jadi. Macam biasa. Dengan Pakcik Syed tu pun aku tak "menghadapi" masalah macam selalu tu. Aman sikit hidup aku. Suka-suka. Haha. MySpace




Oh ya. Kalau korang perasan la kan, aku tukar background lagi. OMG. Apa kena la budak Ija ni kan. Mesti korang fikir macam ni kan? Kan kan kan? MySpace Haha. Nak buat macam mana. Masih tak jumpa background yang berkenan di jiwa aku yang ganas ni. Huhu.


Aku suka warna hitam tapi karang kalau guna dah macam dalam gua je pulak blog aku ni. Gelap je. Sebab tu aku asyik pakai yang warna terang-terang je. At last, aku "terbekenan" pulak kat warna putih and pink. Pssttt..  Betul ke aku eja perkataan tu? MySpace. Haha. Abaikan ok. So, korang jangan fikir aku ni pencinta pink pulak ye. Aku pakai background pink sebab nampak cute la. Hehe.


Hurrmm.. Minggu ni aku rajin wei. Rajin OT.  MySpace Haha. Nak buat macam mana. Kerja banyak wei. Tengah memikirkan cara yang sesuai untuk "manage"kan and "settle"kan kerja-kerja yang asyik bertambah-tambah ni.MySpace


Kadang-kadang rasa macam nak mintak tukar je. Tapi karang orang kata suka lari masalah. Baru macam tu dah nak mintak tukar.  Tapi sampai bila nak pedulikan apa orang kata kan? Kalau macam tu, sampai bila-bila pun hidup bergantung pada pandangan orang. Tak bagus tu. Huhu. Aku bukan tak suka kerja kat situ. Aku tak suka sikap beberapa orang kat situ. Terutama Pakcik Syed. Time ok, dia ok la. Kalau datang angin merepek and merapu dia tu, aku yang sengsara. Fed up aku.

Ok la. Aku nak layan cerita pasal AJL ni. Kelakar betul tengok Alif and The Gang tiru gaya Misha Omar buat persembahan masa AJL tahun lepas. Berbaloi la dorang bersusah payah buat semua tu. Dapat jugak RM5000. Huhu. MySpace

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...